Rubriklös...

Heej alla mina BÄSTBLOGGLÄSARE!!! :D
Lol, tappade min äkta silver ringen in soptunna ;P Hahahohoho
Jaha, idag var det min sista skoldag innan höstlov! Längtar jättemycket att stick till South Africs(Sydafrika) :D Jag vet att jag har tjatat mycket om det men det är ju...min....blogg ;D Hahahohohohohohohoho*SKRATTANFALL* xD

Måste berättar en sak till er!!! Jo..........................................stämmer..............................badbomb..........................
Jag har gjort eget badbomd i NO lektion! Skulle göra läppcerat men blev inte pga lärare visste inget att man måste beställa bivax genom internet -.- Jag var ändå nöjd med badbomb och ska testa dem ikväll när jag träna klart :) Det kommer blir ännu jättespännande!!! Äsch, nu säkert att ni tycker jag låter verkligen KNÄPPSKALLE xD *FNISS*

Ajajbaja!!! Jag måste verkligen rusa till gym(i min hem) och sätt igång med att TRÄNAR HÅRT SOM F*N!!! :D
Ses imorr, jag kommer att blogga ett inlägg sen är det POFF med min blogg i TVÅ veckor :O :D

Jag, Pa Dembo Touray och Linnéa :)

Alexaandra - ♥

Åh vad kul att få åka till Afrika :D Det måste vara spännande! Vilken dag åker du?



Jag mår kanon, lite trött så ska sova om en stund :)