Bytte en present

Heej alla mina kära bloggläsare! :D
Ojoj, vilken dålig väder har kommit till Stockholm! Jag sitter vid mitt skrivbord med Chai Tea från Espresso House =)<3 Jag rekommenderar er att köpa den också om du/ni gillar Chai Latte för att de Chai Tea smakar precis som Chai Latte!

Vad har jag bytte presenten idag på Farsta Centrum? Jo, det var lila dataväskan som var för stort till mitt data.
Jag åkte till ONOFF i Farsta Centrum med morfar + mormor, vi letade olika dataväskor men vi var också osäker på hur storlek var dem olika dataväskor. Till sist hittade vi en snyggt dataväskan! :D


NYA DATAVÄSKAN TILL MIG! Snygg eller hur? =D

I miss you, älskling<3

din älskling storgubbe!:D<3<3

ja snygg det passa till dig;)<3

NEA

SV: HAHAHA

Elin

SV: heheheh jag gillar bilder pyyy :D

Elin

menar filmerna hahhah :D