Fredag 27 Jan

Vad har jag gjort igår? Massor av grejer iaf ;)
Först åkte jag till Rosenlunds sjukhus pga. hörselkontroll fast jag är verkligen döv. Fick veta att min höger hörsel har blivit bättre med tiden men det räckte inte ändå. Vänster hörsel är fortfarande stendöv men kan höra genom snäckan fortfarande. ;) Mycket märkligt med mig iaf.


Efteråt hade jag soft på skolan och drog till Fannie's lyx lägenhet för att äta ugnpannkaka+blabla om skit saker :D Vi stack till Fannie's ridskola och tittade på henne. Fotografi innehöll självklart. När hennes lektionen var klar då skyndade vi oss till busshållplatsen för att hinna med bussen. Vi hann och åka tillbaka till Sergels torg pga bion. Vi tittade på Sherlock Holmes med två killar. Filmen var...ASTRÅKIG men vissa scener var awesome ;D

Fannie Borgman med Pirat(IMP från Polen)! :D

Sen var det hem som gällde för mig och LiAn. Vi klev av vid Hökarängen och mötte ett stor gäng fulla ungdomar som fick oss att gick till nästa busshållplasten. Jag ville inte att vi bli slagen eller någon annan.