Vilt olyckan

Är fortfarande chockad över olyckan vid motorsväg mot Nynäshamnvägen!
Jag och Vivvi gick ut och kom fram till där den platsen. Såg hur rådjuren försökte reste sig men hans benen var hel förstörd. Jag såg hur rådjurens benen var väldig förstörd och benen var inte på rätt plats... Det var fruktansvärd att titta på. Fattar inte på mig själv att jag gick inte direkt därifrån utan stannade kvar tills vi hörde skotten från polisen som sköt rådjuren...Skotten var h ö g och trodde aldrig att jag kunde höra sådant. Kvinnan polisen sade till oss att gå därifrån innan skotten avlossade och Vivvi regerade mycket när skotten avlossade precis under 100 meter framför oss...


Jag skulle dö om Vivvi kom in med en bilolycka! Kommer inte att klara se henne ligga där och försöka finna hoppet...<3 :'(

linda & dogsen

oj oj shit! tragiskt ... :/



jaaa visst bor i älta, men har sommarstugan i huddinge - gladö kvarn.



så är det bara att ses nån dag, bor ju så nära sköndal :)

Pea

Åh, hela jag rös när jag läste.. :(

Moooa

Fyfan... :(((((<3