Day 2 in the London

Heej på er avis bloggläsare! ;) Inte? hm...ska jag ta bilder på mig och någon kändis så ni blir anvundsjuka? x)
Annars jag sov till halv ett och därefter åkte vi till West Ham för att titta på fotballmatchen. West Ham United mot West Bromwich Albion FC. Det var väldig rolig att kolla på en CL match! :D




Efter matchen åkte vi till Oxford Street och skulle egentligen till restaurangen men jag såg Primark. Jaha...ni vet vad som händer med min hjärna då? ;) Gick omkring som en galning alltså bara plocka ner alla kläder och saker till kassan...totalt blev det 700 kr för pappa som hade bankkort med sig ^^ Bra va?





Vi åt middag i en indiska restaurang och gillade tyvärr inte deras service osv. Vi satt inne under en timme. De var sjuka snabba suck. Stressig restaurang enligt mig men superfin därinne i alla fall :)






Puuh! Pappa är verkligen inte duktig med att hitta platser! Hoppade in fel buss och gick vilse i en timme fram till hotellet. Suck men jag tog ett varmt bad :D Lyxig säger jag bara!


sören

du kollade på West Ham United mot West Bromwich Albion FC och såg att du skrev (CL) utan det ska vara PL (premier league) :D höhö