Bra tisdag?

Väckanklockan väckte mig klocka åtta för att mina naglar ska få bli fixad av en privatperson vid namn Sara Bernau. Hon är jättetrevligt och göra jättefina naglar. Man kan kolla hennes instagram, nail_bernau :)
Betalade max 400 kr för mina gelenaglar med glitter. Guud, blev så nöjd efteråt! Värt värde öre!
 
 
Innan jag stack till henne i Rosta då Yellow satt på kökets bord framför mig och surade haha! Han ogillar verkligen tratt och jag misstänker att han har sovit dåligt pga tratten. Vad kan jag göra liksom? Såret måste läka först och fint också så han inte få slicka på där det! 
Han ligger bredvid mig och slickar på sig själv nu förutom på såret. Jag har stenkoll på honom när han inte ha tratt på sig! :D
 
Hann med ridning också idag efter studiebesöket hos tingsrätten. Jag blir bara bättre för varje gång! Det är ju bra, jag utvecklas hela tiden! Det är ju syfte med ridning :D Hade Patron idag som vanligt och vädret svek inte mig här gången. Puuuuh! Sol sol sol sken varmt på oss ;)
 
Vi hörs! ;*