Bra start på morgondagen

 
Jag tycker att det är rätt viktigt med en bra start på morgondag eftersom man får rätt energi och humör resten av dagen om man har börjat bra redan på morgondagen. Jag vaknade vid åtta tiden av mig själv(ovanligt!) och jag har föreställt mig att vakna vid nio till tio tiden för att jag har sovit dålig på sistone. Klev upp från sängen, gick direkt till tv med ett kopp te i handen. Tittade på MasterChef Canada Junior i en timme innan jag tog träningskläder på mig. Nyss åt jag upp sista bit av min microbröd som gjord av kokosmjöl med ägg och dillmajonnäs som pålägg. Mums! :D
Sprang i ca 25 minuter och blev svettig som fan. Det är väl självklarthet att man svettas efter ett träningspass? ;)
Hur ser er morgondag ut? Stressa ni upp er innan jobbet eller ta en riktig sovmorgon?