Två underbara dagar på Edesön

Bilden togs när vi åkte precis från hamnen(Dalarö). Så fin bild på mamma, Vivvi och månen som syns inte så mycket på bilden.
 
Yes! Vi tog ändå ett dopp i svinkallt vatten. Grader visade runt 9-10 grader varmt...oj så kallt det var! :D
 
Fina Vivvi som njuter av att vara på Edesön, absolut hennes favoritställe!
 
Väldig god middag! Grillade fläskkarré, broccoli och grillost från Gotland med oreganomajonnäs. Mamma förslog att vi ska ha färsk oregano till hemgjord majonnäs. Jag var tveksam till det men lydde hennes smakråd till sist. Ja, den är verkligen god! :D
 
Vi hade några dessertostar kvar från gårdagen. Jag älskade getosten för mycket så jag åt upp allihopa innan mamma fick en bit till sig själv ;)
 
Det är härliga bilder som jag har tagit under de två dagar. Jag drog till jobbet vid lunch tid samtidig handlade mat till middagen. Så jag kunde inte stanna kvar där med mamma och Vivvi till söndag...lite trist men ja det blir så när jobbet kallar! Ha en bra lördagskväll! :D