Jag har mumlat...

om min egen vikt i ett bra tag. RIKTIGT BRA TAG. Självförtroende försvann omedelbar när vågen visade inte siffra 70 länge. Jag blev tyngre och tyngre med åren. Jag förstod inte vad jag har utsatts min hälsa och knän för. Mina knän svarade mest och smärtor var jobbiga. Det var sorglig tid.
 
En dag på Styrsö(sommarstuga i Göteborg), det var sommar 2015. Vädret var uselt, regnade mycket och jag satt inne mest av tiden. Jag och kompisen har precis bokat resan till Grekland. Resan varade i en vecka.
En tanke slog mig. Hur ser jag ut? Jag använde stora kläder och så vidare. Vad berodde det på?
Jag åt min marabou apelsinkrokant. Jag insåg problemet och sade till mig själv att jag ska komma ner till byxorstorlek M innan sommar 2016! 
 
För ett par dagar sedan visade vågen siffra 67! Jag kan inte fortfarande fatta att jag har nått mitt mål redan och det är månader kvar till sommaren! :D Jag bär byxstorlek M. Det är otroligt för mig! Resultatet har svarat och jag har inte gett upp. Det kommer jag inte heller göra i framtiden! 
 
Ni som undrar hur mycket jag har gått ner. Hela SEXTON kilo!
 
Om jag kan så ni kan också! 
anonym

Hur gjorde du för att gå ner i vikt? Berätta gärna i ett inlägg med tips! :)

Svar: Jag kan skriva om hur jag gjorde att komma ner i vikten någon dag! :D
Pernilla von Nilsson♥

Cissi

Wow bra jobbat!!

Svar: Tack!
Pernilla von Nilsson♥