PvN rekommenderar ett ställe

Detta ställe är ett litet café som ligger väldig nära Gärdet. Jag hittade hemsidan genom att söka sökord "hundvänligt café stockholm" då dykte det caféet upp på skärmen. Det fanns några till men jag valde det bästa och första. Skickade vidare till pappa och mamma om förslaget. Förslaget var att vi promenera på Gärdet med Vivvi sedan vidare till cafét och äta lunch därinne. Pappa&mamma gillade idén. Fasr pappa valde att åka längdskidor på Gärdet så det blev bara jag och mamma inklusive Vivvi på en promenad. Det var ganska kyligt väder. Jag hade fel kläder på mig. Man kan säga en vårens outfit haha!
 
Caféet heter Himmelska Hundar som erbjuder hundägarna en god måltid eller fika samt får ta med sin egen hund inne till caféet. Passar väldig bra för oss som har underbara Vivvi. Vivvi nosade och hälsade på alla därinne. Övriga hundar uppförde ganska illa som till exempel försökte stjäla mat från bordet, skällde på andra hundar och bara virrade omkring medan Vivvi var en enda hund som var kollugn och hälsade glatt&lugnt! :D
 
Psst räksallad från deras köket var väldig god! Jag blev förvånad ;) Ha det bra en förmiddag söndag!