31 juli 2016

Kom hit till Edesön vid ca kl fem tiden. Jag körde hit med min lilla Rimla eftersom hon måste få jobba lite. Hon har stått på parkeringen mer än en månad...en lång semester för henne! ;)
Men hon startade och rullade bra hela vägen hit till Dalarö. Jag erkänner att jag var lite rädd att kylväska skulle krångla igen som den 11 juni inne i tunneln! Jag orkar inte med sådant problem men Rimla har skött sig bra hela vägen hit :D *Klapp klapp på motorhuven!*

Det är skönt att vara på Edesön efter en vecka på Styrsö. Jag slappar av ordentligt här och njuter av naturen dessutom Vivvi kan göra sina grejer här. Det är så underbart att se henne strosa runt lycklig! Vi åt grillat revbensspjäll till middag. Jag testade ett recept från en matblogg. Beasmör om man kan kallar den. Jag råkade tog lite för mycket vitvinsvinäger. Den förstörde allt. Fanskapet! Mamma tyckte att den smakade bra ändå...ehum? Men men beasmöret funkade ÄNDÅ ;)
Jag gjorde en LCHF-blåbärspaj till mig själv eftersom det fanns redan en annan blåbärspaj som är full med socker i. Jag åt allihopa pajen och vispgrädden. Så god...men fick magont efter har ätit grädden :(

Oj jäkla, jag har aldrig skrivit så mycket tidigare!

Jag hann också ta en promenad upp till berget och tog några bilder på solnedgången. Alltid så vacker och fridfull att sitta däruppe!

Njut av juli innan augusti kommer och ta oss med storm! :D