Snabb sammanfattning av veckan!

Det har varit både lugna och händelsesrika dagar för mig. Regn. Väder var så kasst hela veckan. Jättejobbigt att vara blöt efter kort vistelse utomhus! Även för Alice som blev så blöt och frös hela tiden. Usch för väder och hoppas imorgon och hela vecka kommer sol + värme! 
 
Alice följde med mig till stallet. Hon var så mes och rädd för hästar. En riktig mesig vovve!
 
Torsdags väder avslöjade mycket! Vi var sura och dyblöta efter promenad i regnvädret. Jag kommer att ha henne igen på tisdag, onsdag och torsdag. Vi håller tummarna att solen tittar fram under de dagarna!
 
Var så taggad inför festen på fredagen. Har haft så rolig fram till jag föll från soffbordet. Lite märklig historia bakom till varför jag och Hanna stod/hoppade på soffbordet. Resultatet talade om tydligt att jag fick ordentlig klämd nerv i min vänster arm, lätt hjärnskakning, illamående och öm på konstiga ställen på kroppen. 
Jag såg väl snygg ut? ;)
 
Lördagens bakfull-promenad och såg dessa söta varelser. Såklart tog fram kameran och tog några bilder. Solen tittade fram i några timmar sen tog regnet över som vanligt haha!
 
Söndag, packade ner nästan allt i flyttlådor. Tog bort silver klockan på väggen. Ni kan se resultatet själv. Ja, jag har problem. Hoppas att pappa kan rätta till problem nu till helgen! :D