Hann tog en bild på mig innan snön föll ner från himlen!

Eller hur att denna outfiten ser rätt snygg och varm ut?! Jag fick grå fårskinn(riktig) från min mormor för några sedan men plockade upp den från långt längst i garderob igår. Så mysig och väldig snygg ihop med svarta jeans&boots!
 
Jag bad min mamma att tog en bild på mig och min snygga outfit innan jag åkte till DUKiS för inspelningen. Dramaski har sänt ut en annons om att de ska ordna några filmer. De handlar om sex, relation och kärlek. Jag har varit på två st inspelningar. Det var roligt fast lite jobbigt när måste få upprepa sina repliker oändlig många gånger! Annars totalt sett gick det bra och jag var nöjd med min insats :D
 
Jag har blivit jätteförkyld sedan tisdag och blev en aning bättre igår så kunde komma ut från lägenheten igen. Väldig trist att stannade hemma och plågades av halsont&förkyld! Här sitter jag och snyter nyss ;)
 
Planerar att ta en stund i bastun senare ikväll. Ha en riktig mysig lördag! :D
 
Cissi

Hihi kul å jobba ihop m dej! Finally w en kommentar?;)))

Svar: HAHA! Ja det var superkul!!! ;)
Pernilla von Nilsson