Besökte Fulufjället för andra gång

Jag och min mamma bestämde oss att bege oss till Fulufjället. På fredagen kom solen fram och vädret var härligt. Vivvi svängde av stigen och gick till bäcken för att dricka vatten. Vi följde efter henne, jag passade på att ta bild på de båda!
Lunchpaus och Vivvi tiggde som vanligt ;)
Vi kom till Njupeskär vid fulufjället. Alltid vacker dock ovanligt mycket med folk som gick dit också...drygt för att jag ville kunna njuta av naturen själv med Vivvi och mamma...
Vi gick vidare för att komma tillbaka till bilen. Jag tittade upp och blev sugen att klättra upp för att nå topp av Fulufjället. Min mamma sade att det var dålig idé men jag sket i och tog utmaningen! Jag klättrade upp, det var kämpigt eftersom jag var lite trött och hade tunga ryggsäck med mig ;D Men när jag kom uppe då utsikten var oslagbar!!! Så vackert och passade på att ta bild på min rygg och mot utsikten som ni kan se!
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad härligt det ser ut! Så fin natur! Dit vill jag också åka någon gång :)

Svar: Dalarna är ett ställe man ska inte missa att besöka under sitt liv! :D
Pernilla Evasdotter