Nyttigaste frukost finns på tallriken

Receptet: 2 ägg, 2 msk vatten, 1 msk nässelpulver, ca 1 msk gurkmeja och grönsaker(jag valde blomkål, zucchini och tomat)

Jag har fått i mig massor av nyttiga ämnen efter har ätit en konstig men nyttig omelett! 

De pulverna är otroliga på näringsämnen. Jag har förstått att jag har stor brist på C-vitamin och B-vitaminer. Det syns på min hud, under hela sommaren har jag krigat och försökt lindra hudproblemet men det gick inte bra. Solen brukar egentligen kunna vara till stor hjälp men nej...den gjorde ingenting för min hy. Jag blev bara brun haha! ;)
Jag har hört talas om nässelpulver men tog aldrig i kragen och beställa hem pulvret. Jag beställde en burk ekologiskt nässelpulver från bodystore när jag var i Sälen :D Jag läste en massa saker om pulvret och kände mig mer säkrare att det pulvret är värt att testa när jag har flyttat hemifrån om ungefär 1,5 vecka! :D


Därför ska du äta nässlor
Guide om nässelpulver
Nässelpulver innehåller 70 olika näringsämnen