Helgen flög iväg

Det har varit en riktig bra helg, tiden skenade iväg utan att jag kunna hänga med. Skulle egentligen jobba under helgen men det blev krånligt på jobbet som vanligt. Jag var less på det och inte ville komma till jobbet när jag har hunnit planera andra saker som till exempel stallet, umgås med mannen min och andra vettigare saker.
 
Fredag, jag har varit på SDURs årsmöte eftersom jag är deras kontaktperson från SDUF styrelse dessutom jag blev också vald till SDURs valberedningen. Mycket som händer i föreningsliv för mig! ;)
 
Jag har hunnit njuta av fint väder samt. härliga ridpass också!
Isse, han kallas Isse istället för Isldur. Vi har ridit ut och han hittade ingen på bus. Tur så jag slapp få hjärnskador kanske? ;)
 
Harvey och jag har tagit en riktig lång promenad. Det blev 1,4 mil för oss både. Jag var helt slut och solade kanske i en timme innan jag åkte iväg till stallet för att Isse behöva bli riden. 
 
 
Whooaa, jag fick testa pilbågen lite. Jag vägrade i början för att jag var dålig på det alltså jag trodde det. Han fick övertala mig, jag gav upp och testade skjuta lite. Wow rätt kul och ännu mer när jag träffade mitt i prick! :D