Tillbringade hela förmiddagen på...

...Åkerblads Hotell & Gästgiveri tillsammans med min underbara mor. Hon fyllde år i fredags. Jag bad henne att komma upp till mig här i Leksand. Jag ville kunna få fira hennes födelsedag här i fina Leksand eller rättare sagt Tällberg för att Åkerblads ligger ju i Tällberg ;)

Jag var duktig som höll hemlig om frukostbuffé och SPA på hotellet tills hon var hemma hos mig. Jag råkade teckna att vi ska först äta frukosten och sen gå på SPA! Haha!

Hon blev så glad och ville veta mer vad vi ska göra senare på dagen och kvällen. Jag berättade allt och sade att vi ska vila på eftermiddagen för att kunna orka kvällen på en superfin restaurang. Jag ska berätta mer om restaurangen i nästa inlägg!

 En lagom stor bassäng, skönt att kunde få simma runt i den efter har ätit en rejäl frukost!
 
Två glada och mätta kvinnor efter en hel dag inne på hotellet!
 
Bubbelpool, hade en för mig själv hehe!