Dagar och helgen flög iväg!

 
Bilden togs när det var fint väder här i Leksand, man passade på ta några bilder på mig när jag hade min första inspelning också. 
Jösses, förra veckan försvann snabbt. Jag hängde inte alls med vad som hände...hade så fullt upp på jobbet med översättning, språkstöd och inspelning. Det var så kul men intensiv också. När helgen närmde sig, jag och Vivvi åkte upp till Sälen. Stannade där över helgen, det var inte så bra väder däruppe men skönt att slappa i soffan framför teven tillsammans med gamla Vivvi. Vi har hunnit ta en långpromenad på lördagen, runt Salbäcksvägen till Tandådalen(förbi Hundfjället). Det blev ca 3 timmar. Sedan det var soffläge hela kvällen för oss! Jag har suttit i bastun också, det var skönt att koppla av därinne efter har gått en massa under veckan!
 
Det hände en rolig grej vid mataffären Hemköp! Vi stannade vid affären under promenaden. Jag ville kolla in och se om det fanns någon till kvällen liksom. Jag sade till Vivvi att stanna utanför affären och höll tummarna att hon lydde eftersom jag hade inte koppel med mig. Jag gick in och handlade. När jag gick tillbaka och hittade henne där?! Va?! Jag skrattade åt henne som gick in och hoppade upp på bänken med fårskinn! :D Hon ville visst inte vara ute när det är blöt och kyligt ;)
yasmine

Vad jobbar du med för spännande?

Svar: Jag jobbar hos NingAB som aktör, översättare, teckenspråkslärare och mycket i studion också :D Du då?
Pernilla Evasdotter