Hans Dalakorv- Världens bästa korvar!

"Klassisk italiensk grillkorv
Salt, peppar, vin, fänkål, vitlök, oregano, cayennepeppar

Den i Italien vanligast förekommande korven. Finns i många olika varianter.

Jag kryddar min med fänkål, vitt vin, spansk peppar och starkt paprikapulver.

Grundidén är att tillverka mat med kvalitet.

Tänket inkluderar varsamhet om djur och natur och kvalitet i produkterna genom förstklassiga råvaror utan några som helst tillsatser. Det är grundvärderingar som allt fler börjar tycka är viktiga då man väljer mat."

Länken till korvarna! HÄR!

Jag har smakat korvarna tidigare i Karlstad när jag var på kursen. Jösses, de var så goda och jag har letat efter korvar överallt i Stockholm men hittat inte dem. Jag åkte till Falun för att besökaFaluns Bondens egen marknad med Wilda och Linnéa. Där hittade jag korvarna! Jag köpte hem ett paket för 80 kr, det är dyrt men värt! Jag köpte hem korvarna med smak av stark paprika och vitlök. Jag åt de nyligen till lunch på jobbet tillsammans med kokt broccoli. Korven smälte i min mun och smaklökar fick en häftig upplevelse!