Härlig söndags frulle

Berättelsen om lördag kvällen den 17 september:
Jag har sprunigt 5 km igår. The Color Run Night var en underbar upplevelse. Jag delade upplevelse med Mirjam. Härlig och fantastisk! Vi kom hem ca kl 12 på natten. Vi åkte till Slussen för att promenera Götgatan. Åkte hem till Farsta Strand med tunnelbanan från Skanstull. Staden var vaken och livlig. Underbar! Duschade och alla färgpulver rann ur från min kropp till brunnen på golvet. Jag blev ren och trött efter en underbar kväll! Njöt av te och tanken "Jag var WOW och en kämpe" under loppet!
 
Härliga nybakad ostplättar till söndags frulle!
 
 Nykokt te med smak av chai från Te Huset i Örebro, en gåva från Marielle. Två st nybakad ostplättar, två st kokt ägg, hemgjord majonnäs i glasburken, några soltorkade tomtater med smulor av fetaosten, några skivor herrgårdsost och två skivor pastrami av skinkfilé utan tillsatta E-nummer från Bröderna Nilsson.
 
Snackar om en riktig god och lyx frukost för mig! :D
Moa

Din blogg är så inspirerande!! :) kul att du lägger upp en massa spännande matrecept!