Jag är frälst i MTB

Entusiasmen, jag som cyklar mountainbike går inte att ta miste på. Det är träning, mental och fysisk utmaning samt naturupplevelse på en och samma gång, vem kan inte bli frälst liksom?!
 
Jag bestämde mig, det var sista minuten och vi var på plats vid Leksands Strand. Det finns några motionsspår där. En runda är på 10 km, en hela mil. Nej, jag och Daysi kommer inte att orka. Jag vet att snön har inte smält bort helt än. Vi bor ju I Dalarna så våren har inte kommit än! Inte riktig ;)
Vi valde motionsspår på 5 km, den gula rundan. Fan...det var så drygt och jobbigt eftersom snön finns nästan överallt...jag kunde inte cykla ordentligen utan att måste kliva av cykeln och gå för det mesta! Men jag var ändå nöjd med rundan och väldig imponerad över Daysi som hängde med utan något problem. Heja henne! :D