Cykel Vasaloppet 45

JAG SKREK VID MÅLGÅNG!!!!🚵‍♀🏅
Nervositet och prestationsångest innan starten i Oxberg. Jag tränade inte mycket innan loppet. Jag funderade faktiskt nästan på att hoppa av i sista minuten. Stunden kom och jag gick in till starten med min cykeln. Jag tittade på cyklisterna runt omkring mig. De flesta var säkert väl förbereda inför loppet. Högtalare susade att startled 7 börjar om...10 sekunder. Jag hann knappt tänka något innan jag började trampa iväg. Alla j*vla uppförsbackarna, jag hatälskar er. Jag cyklade om många andra som startade innan mig. Självförtroende växte hastigt. Jag cyklade trots att sadeln krånglade hela tiden, jackan tog kål på mig i början, solglasögon var ganska dum idé och vänster höft hade kramp hela loppet. Tiden visar att jag cyklade 4,5 mil på 2:36:52!