Smal och normal

Gud vad avskyer jag de tjejer som är redan smala eller normala klagade över deras egna kroppar!
Jag vill bara SKRIKER att de tjejerna är smala eller normala om man jämför med de andra folk som är sjuk övervikt eller fetma.
Så jag ber er att lägga av med "Herregud, jag är så tjock", "Jag har fula ben/mage/armar/bröst" och "Jag är så ful och ingenting vill ha mig" HERREGUD, jag behöver höra bättre replik för löjlig uppmärksamhet ang om utseende!

Vad är min poäng? Jo, slutar med att klaga om din egen utseende? Vad är problem?
Sök ni i google med sök ordet "fetma" eller "övervikt". Är du som de? Eller behöver du glasögon för att kunna se bättre?



Var glad att du är inte som de...Peaceout!

H J J O N S S O N

haha tänker samma som du. Trött på såna folk nu zz.

H J J O N S S O N

- B R A A T T D E T B L E V H I S S, ok? ;D

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. håller med dej. Jag förstår hur du tänker. Men själv har jag upplevt om det. jag vet hur de människor mår dålig av sin vikt. Spegel lurar oss verkligen.