Lördag kommer att bestå av

besök hos tandläkare och Horse Show in the Globen. Sen imorgon återvända jag igen till Örebro på tidig morgon pga julmarknad och tvätt.
Just nu ligger jag på sängen medan Vivvi sover bredvid mig ^^ Har haft rolig igår på krogen men inte sen pga killen min försvann spårlöst. Letade efter honom i typ kanske en timme något sånt. Några blev utkastad osv. Suck, önskade att det fanns 10 st PvN så kan hjälpa allihopa. 
Teman var gul alltså förfesten och Hanna var födelsedagsbarn. Grattis för 1000 gånger! :D
 
Anonym

http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/elever-overgreppen-pagick-under-30-ar/

har du hörs om det?
Var du med på upplevelser dem?

Svar: Hej anonym!Jag har hört talas om det och äntligen vaknade folk till om det lilla hemligheten.
Vill inte kommentera om det.
Pernilla von Nilsson♥

HJJONSSON

Haha tack sötnos!