Saftig baconlindad regnbågslax

Wow så god lunch jag åt nyss! Solen skiner härligt här i Lund medan baconlindad regnbågslax smakar gudomlig på tungan! :D Jag visste inte först vad jag skulle äta till lunch idag. Kom på att det finns ett paket bacon och två st regnbågslax i frys. Jag använde kreativitet och det blev bra!
Oj jag måste rusa tillbaka till köket och hämta ut haricots verts från ugnen!!!

Haricots verts blev inte brända, puh. Oj, de smakar gott. Jag saltade och häll typ en msk olivolja över. Gräddade de i ugnen i 200 grader. Smakar bättre än pommesfrites! :D
Nu tänker jag njuta av solen innan det blir för kallt att sitta i balkongen. Ha det gott nu!

Marie E

Gud vad snygg headern du gjorde på bloggen ! Gillar den hårt !!! stor kram på dig !!

Svar: Tusen tack för din kommentar! :D
Pernilla von Nilsson