Frihet?

HejHej! :)
Ojsan, jag har inte typ bloggat på några dagar tror jag ;) Men nu är jag tillbaka och försöka blogga som vanligt :D
Jag har gästbloggat hos VildaWilda idag i skola :) Kika in hennes blogg och kolla vad skrev jag ;) KOM IGEN!!!<3

Jag har hört tals om att Gud FUCKING dig... :D Min favorit citat :) Och en sak till xD
" A long walk to freedom" Från en f.d. president i Sydafrika. Hans citat är....<3!
Jag har tänkte på ordet frihet och har pratat med Fannie idag i svensk lektion om det. Hoppas hon håller med mig och har lyssnat ordenligt också ;)
Ni känner att promenerad är FRIHET men det är inte sant för att du gå gå gå sen måste vända tillbaka till hem. Det är inte alls frihet. Andra tycker att sitta vid data är avslappnad och frihet, nejnej! Mycket fel tanke ni ha! Du blir besatt av datorn och är inte avslappnad för hjärna.
Och sista är andra tycker att sporta sport är frihet. Herregud! Du träna och måste följa sportens regel för att kunna funkar för andra också.

Du kommer aldrig vara känner några gångar av FRIHET! Jodå när du är död… Då vila du i frid och… maybe feel the freedom ;)


Pauline

Ojoj vilken intressant åsikt du har! ;) Enligt mig sport är en frihet.. men det kan innebär annan saker :) Men skulle inte klara att sluta sporta i mitt liv! :D har alltid sportat ngt i mitt liv.. låter jag galen?