Fakta om mig

10 saker du vill göra innan du dör:

Resa runt hela världen 

Hoppa fallskärm

Hoppa bungyjump

Tågluffa

Plugga i Australien

Ta juridisk examen

Skaffa en Grand Danois

Äga en häst

Bo i en herrgård  

 

 
9 saker om dig själv:

Är inte kräsen av mig

Är skoltrött

Jag är social(kanske pratglad)

Jag älskar böcker (fast har blivit dålig på att ta mig tid att läsa)

Och filmer! 

Är inte så förtjust i alkohol

Önskar att jag hade dö i en viss tid

Lätt ändra min humör(VERKL SNABB!)

Är galen i färg lila

 

 8 sätt att vinna ditt hjärta på:

Har lagom stark åsikt(motstånd)

Lagom lång 

Fin leende

Respekt mig och kön

Bra humör

Ryttare

Acceptera mig som jag är...

Blå ögon

 

 7 saker du ofta grubblar på:

Livet

Framtiden

Relationer

Miljön

Världen

Vänner

Mamma

 

 
 6 kändisar ( 3 killar o 3 tjejer ) du tycker är snygga:

Eva Longoria

Jennifer Lopez

Rihanna(Robyn Rihanna Fenty)

Matthew McConaughey

Usain Bolt

Bradley Cooper

 

 5 saker du aldrig skulle vilja göra:

Dö ensam

Slå någon djur

Döda djur med filt

Mörda någon

Färga mig till svart hår

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

Drinkar

Hörlur

Bomulltops

Örhänge

 

3 sätt att få dig le/skratta:

Se Vivvi glad

Prata med sköna folk

Att vara kär

 

2 gamla favoritlåtar:

 Bob Marley- No woman no cry

Kent- Kärleken väntar

 

1 sak folk inte visste om dig:

Jag avskyr killar/män som gillar att dra ner tjejer/kvinnor under sig