Fames?

Flera har börjat pratat om hemsidan fames.se på sina bloggar och på skolan.
Det var absolut intressant att lyssna på folkets åsikter om fames.se och blogg.se.
Enda jag tänker på är att "Vad är en blogg för er egentligen?" 
Jag ser min blogg som en låtas dagbok av mitt liv och ni får inspiration från mina idér. Det är vad jag ser på en blogg. Vissa tänkte på pengar, bli populär och blogg ska synas överallt. Vilken som leder till att jag tappa intressen att fortsätta följa några bloggar...Såklart det är er blogg som ni ska bestämma själv! :)
Det är bara en åsikt av mig.
 
HJJONSSON

Blogg är min hobby helt enkelt hehe! Det är också intressant att lyssna på andras åsikter om blogg. :*

Svar: Pi intressant! :D
Pernilla von Nilsson♥

Nadia

snyggt bild du har! ;)

Svar: Tack! ;)
Pernilla von Nilsson♥