Julen närmar sig med 120 km/h farten!

Det är otroligt att tiden kan verkligen gå snabb. Eller tiden rusar bara iväg och jag hann aldrig blinka några gånger först. Det är 3 dagar kvar till underbar högtiden! Julaftonen!
Igår var det min sista arbetsdag på Manillaskolan som hemkunskaps lärare. Veckorna har varit så roliga och jobbiga dock jag lärde mig massor nya saker angående pedagogiskt förhållningssätt. Hur tänker elever och jag och så vidare. 
Jag höll i en sista lektion med en klass, jag har bakat massor pepparkakor och tog fram kristyrer till eleverna. De fick använda deras fantasier på pepparkakor med kristyrdekorationer! Torkningen tog verkligen sin tid... Haha men eleverna har gjort fina pepparkakorna med roliga kristyrdekorationerna!
Det var jag som har gjorde de pepparkakorna med kristyrdekorationer. Gris-pepparkakan blev rätt fin tycker jag!