Kort eller äventyrlig helg?

Det har varit en otrolig bra helg däruppe i Sälen tillsammans med min mamma, syster och hennes kille samt fina Vivvi. Jag måste vara ärlig, jag var inte så taggad precis innan färden till Sälen eftersom mitt knä har inte "läkt" till hundra procent så det innebär att jag kan inte röra mig ordentligt. Till exempel åka slalom eller gå i skogen utan att ramla i djup snön samt bli fast där! Läkaren har gett mig tillstånd att åka längdskidor...VA? Det är ju tråkigaste sport jag vet...suck.
På lördag sov jag vid lunch tiden eftersom har jobbat hela veckan och var väldig trött.
 
Sen jag hoppade in längdpjäxor och åkte till spåret tillsammans med mamma. Hon var lite rädd att jag skulle falla och skada mig illa. Hon trodde aldrig sina ögon att jag klarade att åka nerför många backar dessutom uppför! Det blev ca 5 km total. Jag sade till henne att det får bli 1 mil imorgon!
 
 
Ja, jag grejade det igen! Åkte runt Kalven och det blev 1,1 milen för mig dessutom gammal Vivvi som kunde kämpa bra med oss! Wow...! Det var ofattbar känsla efteråt...Vi berömde oss med LCHF våfflor med grädde & varma hallon. 
 
 
 
Hoppas ni har haft en bra helg som min! 
Nu jag får återkomma till verkligt liv men snart är jag däruppe i Sälen igen och åka SLALOM(jag drömmer lite för mycket nu!)! :D