Pizzatävlingen pågick igår!

Foto: Wilda Lorentzon
 
Jag var tvungen att ta hennes bild till min blogg. Så bra bild eftersom hon har den senaste iPhone mobiltelefonen! Psst pizzan på bilden är från oss äldre ungdomar :D
 
Nu fokuserar vi på rubrikens ämne! Jag har utmanat några ungdomar till pizzatävlingen i DUKiS. Några skrattade åt mig och sade att de kommer att krossa oss(äldre). Jag sade "nej eftersom vi har otroligt bra samarbete och kreativ skillnad från er". 
Pizzatävlingen pågick och 4 st pizzor blev det från 4 st lag. En pizza var vinnande eftersom har slängt på pizza med massor olika annorlunda ingredienser! Någon sade att pizzan hade äpple, bacon, fetaost och lök/vitlök. WOW! Jag är imponerad och tyckte att kvällen var jätterolig. Vi hann också med att spela ett spel som kallas "Skeden" och jag vann tillsammans med en ungdom från klass 10. Det var en galen dock jätterolig lek!