Goda hemlagad langos!

Har alltid köpt goda langos från gatukök men aldrig gjort egna langos. Bestämde mig att ska laga någon gång. Det blev idag, tisdagens middag och hoppas de smakar som från gatukök! ;)
Åh det doftar så gott från ugnen...!
 
Man behöver bara 2 st ägg, 2 dl riven ost, 2 msk majonnäs(jag tog min egen hemgjord majonnäs) och salt&peppar! Det är så enkel och väldigt gott dessutom glutenfritt :D
 
Det är bara blanda ihop alla i en skål och klicka upp på plåt. Strö över lite riven ost på langos om man vill ha frasiga langos. Du bestämmer storleken. Jag hade tre st mellanstora langos. Grädda de i 10-11 minuter i ugnen 250 grader. Servera med t ex creme fraiche/smetana, räkor/skinka, grillkrydda, rom, rödlök och svartpeppar.

 
Pernilla

wow!! Måste prova. Jag som är helt tokig i langos

Svar: Ja absolut, du kommer att gilla dem! :D
Pernilla von Nilsson♥