Missade jag våffeldagen?

Hej på er allihopa som kikat förbi min blogg av misstag(kanske?) ;)
Nämen det är ju våffeldagen idag MEN jag fick världens förkylning samtidigt inre blödning...menade mensen haha!

 Men det är jobbigt med halsont och inte kan känna smaker. Allt gör bara så ont att svälja någon mat som till exempel våfflorna med vispad grädde och varma hallon som jag har serverats till brunch idag. Ni kan se bilden :) Nybakad frallor, massor av gott till och våfflorna! :D



Bilden visar ju inte att det är hemma hos oss i Farsta...? Nej, vi är i Sälen och njuter av snö sista gång för att vi ska till Edesön under påskhelgen. Så vi passar på att vara här och bara ta det lugnt! Nja...lugnt? Här sitter jag och kämpar att bli frisk istället för sussa i soffan/sängen med bra boken haha! ;D för att jag har ju packat ner träningskläder och tänkt träna här...jag kan bara skylla på mig själv som inte har prioriterat min sömn under veckan så min kropp välkomnar förkylning med öppna armar eller jävla röda mattan...!

Slut prat om min förkylning nu ;)
Hej så länge!