Ibland det är svårt

 
Min absoluta favorit jeans har gått sönder eller fått hål...Nejnej inte den jeansen! Innan jag flyttade upp hit till Dalarna sprack en svart jeans så jag var tvungen att kasta den. Men nu har den blå jeans gått sönder också...Jävla dryg! Jag orkar inte gå och leta efter nya jeans eller betala en massa pengar på nya kläder haha ;) Har ni någon favorit som ni har svårt att kasta?
lars

Hemskt ställe för ett par byxor att få en reva. I min stad så har kommunen ett ställe som heter Returen, där de säljer second hand mm. Men de har också skräddartjänst där de lagar typ jeans mm. jag fick en reva längst med gylfen på mina jeans, men de lagade det för en hundring. Shit det syns inget efter den skadan. Har ni inget sådant i din kommun?

Svar: Jag är nyinflyttad här i Leksand så jag vet inte om det finns sådant ställe. Jag måste kolla upp! Tack för tipset :D
Pernilla Evasdotter

yasmine

Hahha asså, jag tänker alltid exakt likadant...och sen, varför är det alltid ens favoriter just som råkar gå sönder.. typiskt :/

Svar: Ja...det är drygt och jag har inte kastat den ännu haha! :D
Pernilla Evasdotter