Att vara en person som ta onödiga risker

 
Ni undrar nog hur kan jag lyckades fånga ögonblicket när jag ramlade av MTB cykeln. Jag var ensam med Daysi inne i skogen. Jag ville träna men behövde kunna värma upp först innan jag köra med olika övningar kring mitt knä. Jag bestämde mig att cykla MTB med Daysi i skogen. Det var kanske lite en dålig idé men aja gjort är gjort. Jag satte upp min mobil på några grenar, började filma eftersom ville visa för min pappa att det fungera bra att cykla MTB med dubbdäck även om snön inte har smält bort haha!
Ni kan se bilderna...jag har ont i smalbenet, högeraxeln och huvudet. Det var verkligen klumpigt samtidigt att cykla på snön var inte alls en lätt match! Snön vann...
Sedan vi var liksom "fast" inne i skogen totalt 2,5 timmar! Jag tappade bort oss och kämpade med att hitta oss ut från skogen. Jösses, det var så jäkla jobbigt att gå i blöt och djup snön! Kom hem till halv åtta, jag var så himla glad att solen inte har gått ner förrän vi var hemma igen!
 
Två glada men också väldiga trötta damer som myste tillsammans i sängen efter en tuff cykeltur i skogen!