Showtime och plockmat hos underbara människor!

 

Vi har längtat efter den dagen! Äntligen träffades vi allihopa och tittade på två styck program. Först var det ett program som jag teckenspråkstolkade sedan ett annat (Sveriges Mästerkock). Vi fixade plockmat men det var bara jag och Cindy som åt de goda plockmat medan övriga åt sin trista mat haha! :D 

Jag var så förvånad att jag var så jäkla bra på teven?! Jag hade väldig dålig självkänsla efter inspelningen för ett par veckor sedan. Jag ville bara sjunka ner under marken men det var onödigt att tänka så när jag verkligen var bra! Min allra första inspelning som visas på SVT! Heja heja mig!

Jag fick också orkidé från de, jag har verkligen fina människor runt mig! <3 Massor varma och hjärtliga kramar till er!!!

Plockmat: Oliver, ölkorv, lufttorkad spansk salami med fyllig paprikasmak(chorizo), grönkålchips, ostchips, fläsksvålar och två olika sorters dippsåser. En är onion-dipmix och en annan är fetaostdipp med sambal oelek.