Hela nio timmar i sängen

Min frukost vid bordet, passade på när jag är ändå uppe redan vid klockan sex!
 
Jösses...jag kan knappt tro att jag somnade vid klockan nio igårkväll. Det är inte vanligt alls! Jag brukar somna klockan tio till elva men det gjorde jag inte igårkväll! Jag var så helt slut och somnade nästan i soffan. Jag tycker inte om att vakna upp i soffan för att jag blir lätt förvirrad haha! :D
 
Måste berätta för er vad som hände imorse...jag var så korkad! Jag gjorde hallon smoothie på mitt sätt. Tog bara fryst hallon, hett vatten och chaga powder. Enlig texten på påsen att man ska bara ta högst 1-2 tesked per dag...jag tog 1 hela jävla matsked! Jag blev fundersam varför smoothie smakade beskt...haha där hade jag svaret när jag läste texten på påsen :D Snack om någon var ändå morgontrött trots har sovit mer än 7 timmar ;) 
 
http://www.xn--lkerter-5wa8n.se/lakeorter-a-o/sprangticka-chaga
 
Klicka på länken så vet ni mer om Sprängticka/Chaga! :D
 
Här får ni se hur mycket smink jag bär på mitt jobb om jag har inspelning. Behöver alltid någon vid halsen/krage för att inte förstöra kläder med smink ;)