Cyklade MTB med pappa

Det var ganska svårt att hitta en tid och träna cykla MTB tillsammans med honom! Vi båda är liksom upptagna hela tiden, han har sitt jobb och andra saker medan jag har mina också. Vi hittade en tid och bestämde oss att cykla på Ågesta Friluftsgård trots det förbudet att cykla där. Jag sket i det eftersom vi orkade ju inte köra hela vägen till Huddinge Rudan. Det tar ju tid så vi vill bespara tid med att cykla någonstans i närheten. Ågesta Friluftsgård bjöd på bra skogsstigar dessutom grusvägar. Jag har anmält mig till Cykelvasan, 4,5 mil med honom. Jag är nervös men ser fram emot loppet!😎✌

Jag var helt slut efter har gått en långpromenad med Daysi inne i skogen. Daysi höll med, hon somnade bredvid mig. Ni kan se bilden, jag passade på att ta bild på oss tillsammans. Annars brukar det bli oftast några dåliga bilder på oss tillsammans haha!😜