Det har snart gått två veckor

Jösses älskade Edesön...inga filter behövs för att lyfta upp bilden! Det där är Edesön😍

Det har gått två veckor eller rättare sagt en vecka och 5 dagar. Cirka två veckor kvar av fyra veckors semester. Edesön har fått fint väder hela tiden, men väldigt torrt här och gräs är gult… Det är rekord här året tycker jag. Torkan har slagit till hela Sverige, Bönder har problem med att ge foder till djuren…massor med artiklar om att vi konsumenter ska köpa svenskt kött för att hjälpa svenska bönder. Det sticker i mitt hjärta att Sverige skriker efter hjälp. Mitt land…här jag bor och har problem på grund av regn har inte varit på besök länge.😱

Tillbaka till bilden eller min semester på Edesön. Jag har bara liksom solat, badat, ätit, sovit, läst och tittat på filmer under de hela två veckor. Superskönt tycker jag! Att göra inte någon speciell är ju en dröm. Jag sprang eller åkte eller cyklade dit och hit i Leksand. Men några dagar till nästa vecka då drar jag till fastlandet för att träffa mina favorittjejer dessutom träna cykla MTB med pappa inför Cykel vasaloppet.💪

Slut prat om min semester eller mitt liv här på Edesön med non-stop Daysi! Hur har ni det annars?

Rebecca Adnell

Precis som en semester ska vara, tycker jag! Härligt :)

Svar: Ja, eller hur men idag startade jag med en kort PW för att få min kropp vakna till igen ;)
Pernilla Evasdotter