Ljuvlig start på fredagsmorgon!

God morgon på er alla! Daysi kände att det var dags väcka mig när klockade visade 07.16. Ni tänker nog nu att det är tidigt på morgon också hon har ju semester?! Jag måste berätta för er, sedan jag började min semester då hade jag alltid gå upp klockan mellan sju till åtta på morgon. Daysi behöver få gå ut, det är också bra för mig så jag behöver inte tappa bort min dygnsrytm när jag är tillbaka till Leksand och jobba igen. 
Isåfall Daysi väckte mig med massor blöta pussar, jag klappade henne och log åt tanken. Hon sket fullständigt i om jag har sovit dåligt eller bra haha😅🙈 Hon ville bara få bli kliad och släpptes ut fort.
Vi eller rättare sagt jag tog morgondopp. Daysi tittade lugnt och nyfiken på mig som simmade runt i vattnet. Vi gick hemåt då kom jag på att jag kan ordna en trevlig och god frukost på terassen till mig och mamma. Jag gillade idén! Jag satt igång att koka ägg, fixa pålägg, olika frö, nötter, frukter till grekiska yoghurt, kokade te och dukade upp på terassen. Mamma vaknade såklart av min buller och huller i köket!😂 Hon log och sade att hon somnade halv tre inatt. Jag stod och såg fundersam ut. Hon berättade att hon vill läsa klart. Jag förstod till sist att hon hade fastnat i bokens värld som vanligt. Jag sade till henne att frukosten väntar på henne.

(null)

(null)

(null)

Hemma Hos Felicia

Så underbart!!