Några timmar med underbara kvinnan!

Vi bestämde oss att träffa innan hon reser till Italien. Hon var utmattad efter har jobbat mycket på hennes nya jobb. Vi satt på Texas Longhorn i Hammarby Sjöstad, det var bra ställe med bra mat. Daysi var också med oss och hon sov för det mesta medan vi åt 1 kg ryggbiff med vitlökssmör! Hon hade pommes till hennes köttet så tro inte att jag har börjat igen med kolhydrater efter 4 år med LCHF 😋
Jösses...så gott och saftigt! Vi satt och funderade över vilken mat vi ska beställa. Jag förslog om vi kan dela på 1 kg ryggbiff. Hon gillade idén så vi beställde. Köttet var gott dessutom smöret var lite annorlunda men fungerade utmärkt till köttet!
Vi avslutade kvällen med en liten promenad längs vid vattnet, många cyklade och sprang trots värmen&torkan! Jag är imponerad över de människorna som sprang...haha! 😁
 
Om du har som utgångspunkt att hitta vänner, kommer du att upptäcka att de är mycket sällsynta. Om du har utgångspunkt att vara en vän, hittar du dem överallt.
 
Jag är tacksam att jag har sådana fina och underbara vänner i mitt liv! 💞
Wilda

I love you!! Måste göras om!!❤️ Ska se till så att jag komma till dig i Augusti!❤️