Bilen hade visst ett eget liv...?

 

 

Ni har ingen aning vad som hände igår efter jobbet…! Jag slutade klockan fyra som vanligt, inspelningen gick bra alltså bättre än förväntningar. Jag struntade i att tvätta bort mitt smink eftersom jag ändå tänkte ta en dusch senare på kvällen. Jag började plocka ihop mina saker. När jag stod vid min bil. Jag glodde på bilen. Den stod inte på samma ställe! Hade flyttat mer bakåt…WHAT THE FUCK tänkte jag. Handbromsen har kanske kommit loss…? Jag kollade, handbromsen har inte lossnat…allt var i sin ordning. Men hur i helvetet kunde bilen komma bakåt från sin plats? Jag stod där och såg säkert sjukt dumt ut. Ett par minuter senare kom jag på att marken under bilen var is. Bara is. Blankt och halt. Där har vi svar varför bilen var inte på samma plats som tidigare! Jösses!