Solen tittade fram och stannade länge!

Hej på er alla som har varit ute i fint väder igår som oss!😎
Jag hade årsmötet att tänka på i eftermiddagen så jag passade på gå ut med Daysi i solen. Ville kunna vara ute länge med henne. Jag bestämde mig att laga ihop en enkel lunch, blev stekt tärnad halloumi med ugnsrostad haricots verts. Hett te hade jag med mig också. Vi började gå till Hjortnäs bryggan. Jag satt på en träbänk och åt min lunch. Jag gav några tärnad halloumi till Daysi men hon gillade inte de så mycket 😂
Morgonens promenad inne i skogen

Lunchen vid bryggan

Klockan visade cirka 13.00 då började det årsmötet för Dalarnas Döva föreningen! Jag blev vald till ledamot i nya styrseln. Superkul! Årsmötet pågick fram till klockan sex tiden...va? Ojoj jag var dödstrött, frusen och hungrig när jag kom hem med Daysi. Skyndade mig med middagen. Blev god pizza med champinjoner, paprika och lök!
Från vänster, Gogo, Julia, Annette, Alicia, Pernilla( jag!), Mattias och Stig

Brandon Lee

Jag känner några döva musiker, Evelyn Glennie och en snubbe från L.A som heter Mike, Evelyn spelar slagverk, Mike bas, ljud är ju vibrationer som kan förstärkas så att man kan "höra" med kroppen,..och du blir säkert en bra ledamot Pernilla;-) Kram.